Tv-kijken via internet, op je smartphone, tablet en laptop | KPNHoe kijk ik live tv? Er zijn 2 manieren om te zien wat er nu op tv is:Kies een van de programma’s die nu op tv zijn via de startpagina van de app. Klik op ‘TV Kijken’ via de groene balk op de Startpagina of via de knop ‘TV Kijken’ op de Kijken-pagina. Kies daarna het programma en klik op de blauwe afspeelknop. De app werkt niet na het downloaden of updaten, wat kan ik doen? Dit heeft meestal te maken met de softwareversie van je apparaat. Kijk in de gebruiksvoorwaarden van de app (in de store) welke iOS of Android versie je nodig hebt. Heb je de goede versie? Download de app dan opnieuw als deze niet werkt op je apparaat. Hoe kan ik inloggen om tv te kijken via de tv-ontvanger, iTV app of website? Televisie kijken bij KPN doe je gemakkelijk met de tv-ontvanger, de iTV app of op de website. Met je KPN ID log je in bij de iTV app of op de website om online tv te kijken.
WK Handbal op tv | Viaplay
Hierbij heb je buitenhuis met de app toegang tot +/- 40 zenders. Van de beschikbare zenders in de app zijn de volgende functionaliteiten beschikbaar: Live, Begin gemist, Live TV pauzeren, 7 dagen Terugkijken en Opnemen. Ook kun je films en series van het basis- en pluspakket bekijken. We zijn continue bezig met het verbeteren van de diensten.
Volg deze stappen:Ga naar de Gids. Kies de juiste datum. Door op ‘Vandaag’ te klikken, opent er een menu en kies je makkelijk een andere datum. Kies je programma. Alle programma’s met de tekst ‘Kijk terug’ kan je via de app terugkijken. Staat dit er niet bij? Dan hebben we helaas de rechten niet om dit uit te zenden. Hoe kijk ik films & series? Alle films en series uit het Basis- en Pluspakket zijn in de iTV app terug te vinden. Blader door de nieuwste series of kies je favoriete filmgenre. Op de startpagina worden de nieuwste films uitgelicht uit het Pluspakket en kun je inspiratie opdoen. Je kunt ook betaalde films On Demand kijken.
Viaplay: Eén streaming dienst - onbeperkt entertainment
Dat betekent dat het afspelen van video’s bijvoorbeeld niet mogelijk is in het Verenigd Koninkrijk (sinds 1 januari 2021 in verband met de Brexit), Noorwegen of Zwitserland. De landen van de EU zijn te vinden op de website van de Rijksoverheid. Waarom moet ik mijn locatie delen als ik iets wil kijken via 3G/4G? We willen alleen weten of je in de EU bent. Het bepalen van je locatie gebeurt buiten de app om in het besturingssysteem van je telefoon (Android of iOS). KPN weet dus niet waar jij bent; we weten alleen dat je in de EU bent. Je locatie onthouden we niet en gebruiken we niet voor andere doeleinden.
Gebruik KPN ID, jouw persoonlijke inlog voor al je KPN diensten, om meteen in te loggen op de app of via het web. Ben je het wachtwoord voor je KPN ID vergeten? Geen probleem. Stel hier een nieuw wachtwoord in. Om televisie, series of films te kijken via de tv-ontvanger, heb je voor sommige functies een abonnementsnummer of pincode nodig. Op deze pagina vind je informatie over je abonnementsnummer en pincode voor tv. Hoe kijk ik een programma terug? Programma nét afgelopen? Al na 15 minuten kijk je het programma terug.
Live handbal kijken bij Viaplay | Ziggo Entertainment
Met hoeveel mensen kan ik tegelijk online tv-kijken? Je kan met 3 mensen tegelijkertijd tv kijken. Dit betekent dat er 3 mensen op hetzelfde moment gebruik kunnen maken van de app of de website tv. kpn. com. De tv-ontvanger telt niet mee. In welke landen kan ik de iTV app gebruiken? De app is in de hele EU te gebruiken. De tv-zenders die je buitenshuis kan bekijken, zijn ook in het buitenland te bekijken. Voor On Demand geldt dat alles in het buitenland te bekijken is (in verband met de Brexit is het Verenigd Koninkrijk sinds 1 januari 2021 geen onderdeel meer van de EU). De volgende landen vallen wel binnen de EU: B België, Bulgarije C Cyprus (Grieks gedeelte) D Denemarken, Duitsland E Estland F Finland, Frankrijk, Frans-Guyana G Gibraltar, Griekenland, Guadeloupe H Hongarije I Ierland, Italië K Kroatië L La Réunion, Letland, Litouwen, Luxemburg M Malta, Martinique, Mayotte N Nederland O Oostenrijk P Polen, Portugal R Roemenië S Sint-Maarten, Slowakije, Slovenië, Spanje T Tsjechië Z Zweden Waarom krijg ik in de iTV app de melding dat het niet mogelijk is video’s te kijken buiten de EU? Je kunt de iTV app overal openen en de gids bekijken, maar tv-kijken en video’s afspelen kan alleen in landen die behoren tot de EU.
Welke zenders zijn beschikbaar met de iTV (web-)app? Er is een verschil in wat je kunt zien op de verschillende apparaten. Dit heeft te maken met de rechten die beschikbaar zijn voor deze apparaten. Deze verschillen zitten voornamelijk op het aantal zenders. Op de iTV app en webapp heb je toegang tot +/- 60 zenders (ipv de totale +/- 70 zenders).
Live Stream Nederland vs Noorwegen - Handbalstartpunt
Kijk gratis online live televisie uit Noorwegen
En proberen de ervaring die je op het grote scherm thuis met jouw kastje krijgt, ook in de (web)app te geven. Het zenderoverzicht voor Online tv-kijken (thuis) en Online tv-kijken (onderweg) vind je op de zenderpagina onder ‘Welke zender zoek je’. Zenders die je met het kinderslot hebt geblokkeerd zie je ook niet in de app. Kan je de app ook gebruiken bij Digitenne? Nee.
Voetbal 2021: Nederland-Noorwegen, live op tv en livestream
NOS Sport | Nederlandse Omroep Stichting - NOS
Voetbal 2021: Nederland-Noorwegen, live op tv en livestream
Oranje Leeuwinnen op tv: op welke zender - EK Vrouwen