NRK.no – nyheter, tv og radio fra Norge og hele verden
omg, Zakopane17:30V Sport Premier LeagueFotball: Tottenham - Arsenal20:00VGTVFotball: Barcelona - R. Madrid, supercup20:30TV 3Håndball: VM: Norge-Argentina01:00Eurosport 1Tennis: Australian Open14:10TV 2 Sport 2Sjakk: Tata Steel med Magnus Carlsen01:00Eurosport NorgeTennis: Austr. Open (Casper Ruud)14:10TV 2 Sport 2Sjakk: Tata Steel med Magnus Carlsen18:00TV 2 Sport 1Ishockey: Oilers - Stjernen20:30TV 3Håndball: VM: Nederland - Norge20:45Viasport 1Fotball: Wolves - Liverpool, FA-cup21:00VGTVFotball: Napoli - Cremonese, cup01:00Eurosport NorgeTennis: Australian Open01:00Viasport 1Ishockey: Capitals - Wild (Zuccarello)18:15TV 2 Sport 2Håndball: Vipers - Larvik20:00VGTVFotball: Milan - Inter, supercup21:00V Sport Premier LeagueFotball: Crystal P.
Argentina forbyr lakseoppdrett. Følger Norge med i timen?
januar2 min lesetidNy Liverpool-fadese: − Fullstendig sjokkerendeI går 17:512 min lesetidRøiseland med drømmeetappe: Norsk stafettseier i RuhpoldingI går 15:352 min lesetidCarlsen åpnet med remis i storturneringI går 17:371 min lesetidGuardiola fortvilet etter dramatisk derby-tap: − Han er i offsideI går 15:243 min lesetidTilbake på topp etter straffe-showI går 18:542 min lesetidØsterrike vant hoppernes lagkonkurranse – Norge på femteplass Østerrike vant sesongens første lagkonkurranse i hopp for menn, ett fattig poeng foran det polske hjemmelaget. Norge måtte nøye seg med femteplass.
Molde klaget inn til CAS etter Fofana-overgangen: − Håper Molde mister alt13. januar1 min lesetidMedier: Usain Bolt svindlet for 60 millioner 13. januar2 min lesetidBarneminister Toppe om filming av ungdomsidrett: − Forstår opprøret13. januar5 min lesetidBle Norges redningsmann: – Viser at vi kan trikse og mikse13. januar3 min lesetidViaplay øker Premier League-prisen: − Veldig skuffendeViaplay har bestemt seg for å øke prisene for Viaplay Total-pakken med 100 kroner mer i måneden. 649 kroner i måneden var prisen til Viaplay dersom du skulle ha den fulle pakken med Premier League.
Følg live sport online - Streame sport på nett - Viaplay
Østerrike vant sesongens første lagkonkurranse i hopp for menn, ett fattig poeng foran det polske hjem... Brasiliansk balansekunst er en drøm for United! I går 12:043 min lesetidSmadret konkurrentene i Wengen: − Helt sprøtt I går 13:012 min lesetidDropper Premier League-kamp av sikkerhetshensynI går 13:161 min lesetidForberedt på kritikk av «den norske VAR-modellen»I går 09:473 min lesetidPersson-hattrick i Ski Classics – Northug topp 30Svenske Emil Persson vant spurten i langløpet Pustertaler Ski Marathon i Italia foran Andreas Nygaard og Kasper Stadaas.
Nå har de økt prisen. Hvis du vil få med deg alt av... Superstjerne klar for Warholm-stevne 13. januar2 min lesetidUniteds Van de Beek mister resten av sesongenDonny van de Beek (25) er ute resten av sesongen. Det forteller Manchester United-manager Erik ten Hag på en pressekonferanse. 25-åringen ble skadet i Premier League-oppgjøret mot Bournemouth 3. januar. Han forlot banen med store smerter i kneet.... Manchester City-spiller Benjamin Mendy frikjent for seks voldtektsanklager13. januar1 min lesetidRussisk stjerne doping-frikjent av russisk komité13.
Novo Nordisk Norway
Explorius: Reis på utveksling 2023 – Utvekslingsstudent på
Persson avgjorde det spennende rennet på oppløpet og tok sin tredje strake seier i Ski Classics. Nygaard ble distansert med ni ti... «Tidenes NBA-sesong»: − RekordjevntI går 09:003 min lesetidHoppkvinnene på pallen i JapanSkihopperne Thea Minyan Bjørseth og Anna Odine Strøm havnet på seierspallen i den såkalte superlagkonkurransen i Zao, Japan.
Stokke® Official Online Store
Det gjorde de etter en solid konkurranse der Strøm hoppet Norge opp fra 4. - til 2. -plass med siste hopp. Alta-hopperen landet... – Har blomstret etter Ronaldo ble borteI går 08:343 min lesetidBle refset av dansk ekspert: − Boldsen om det13. januar3 min lesetidNapoli-stjerne herjet med Juventus før Norge-møte13. januar3 min lesetidSagosen tilbake som sjef i alt da Norge VM-åpnet med 12-målsseier13. januar3 min lesetidIdretten snur: Stopper strømming av ungdomsidrett13. januar3 min lesetidHistorisk VM-seier: Nederland knuste ArgentinaKRAKOW (VG) (Argentina-Nederland 19–29) Anført av den lille giganten Luc Steins vant Nederland sin første VM-seier noensinne. PSG-magikeren på 172 cm styrte storseieren i land som oransje playmaker. Argentina har ingen håndballens Messi og stjernen D...
VG Sporten – Alt om sport
The Norway Portal - Norwegian Ministry of Foreign Affairs